Forbrukermarkedet og detaljhandelen

Når etterspørselen endrer seg, må leverandører av forbruksartikler og detaljhandelen finne den rette balansen mellom suksess i dag og vekst i morgen.

Skiftende teknologier, nye forretningsmodeller og kjappe markedsaktører endrer folks levesett og kjøpemønstre. Da må de som opererer innen varehandelen endre fokus fra å beskytte det de har til å skape noe nytt.

Næringsdrivende innen forbrukerprodukter og detaljhandel må tenke nytt om hvordan de betjener den smarte forbrukeren. Data må inngå i organisasjonens kjerne, og det blir bare viktigere å kunne svare raskt på endringer i markedet. Forsyningskjeden må utvikle seg til et transparent nettverk for respons på etterspørsel.

Vi hjelper virksomheter innen varehandelen å utforske, identifisere og gjennomføre den rette balansen mellom å gjøre dristige strategiske valg, som kan styrke dagens virksomhet, og å omstille den for morgendagens behov.

Direkte i din innboks

Hold deg oppdatert på våre nyheter.

Abonner

1226428629

The Norwegian Aquaculture Analysis

I havbruksanalysen ser vi på trendene som former havbruksnæringens fremtid. Årets rapport er den 6. i rekken og omfatter i år Norge, Chile og Island.

Les mer (EN) 

Kontakt oss

Liker du det du har sett? Ta kontakt og finn ut mer.